Mijn tweede blog

Dit is de blog waarop ik al mijn creativiteit kwijt kan. Was het eerst borduren en breien, nu is het alleen nog maar haken waarmee ik op dit moment bezig ben.
Ook schreef ik vele stukjes over mijn jeugd, gezin en allerlei andere zaken waarover ik iets kwijt wilde. Omdat ik die liever niet tussen mijn haakverhalen had staan, opende ik daarvoor een aparte blog. Tw. Avalon`s blog:
http://avalon045-avalon.blogspot.com/

This is my creative blog. First embroidery and knitting, now it`s all crochet. The little stories I wrote and write about my youth, family and all other things I want to write about are on my other blog called "Avalon". [see link above]. I am sorry these are just in Dutch, but if you are very curious just try Google translate.
According to this blog, it`s impossible to translate all the stories about my work. But I try to start translating the patterns. You can find the translations under the label "english pattern" . Up till now there are just seven, but I try to make more in the future.

vrijdag 9 maart 2012

Grannies-3


Het is een beetje stil op de site de laatste dagen. Het "funbreien" is een beetje over door gebrek aan ideetjes en ik kan op het moment op het net geen aanvraag vinden van mensen die babymutsjes zoeken voor verweggistan. Om die werkeloze tijd te overbruggen val ik terug op mijn grotere project, tw. mijn trui. Het vraag of het vest of trui moet worden is opgelost, want ik heb besloten dat het een trui moet worden. Dat vind ik toch mooier en prettiger dragen. Hij wordt mooi. Ik heb de twee mouwen af [links op de foto] en het voor- en achterpand schieten ook al lekker op. Ik haak ze beide tegelijkertijd op, dat vind ik fijner en ik hoef ook niet zolang te onthouden hoe ik het precies gedaan heb. Ik heb helemaal geen patroon en heb zelfs nog geen flauw idee hoe ik verder zal gaan na de [zie foto] laatste lichtroze toer. Wordt vervolgd ......